Povrat i reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa zakonskim uslovima i rokovima. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda od Dostavne službe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati Dostavnoj službi, odnosno radniku koji je robu dostavio te odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

U slučaju da Kupac odluči zamijeniti ispravan proizvod, Prodavač će izvršiti zamjenu ako je proizvod neoštećen, nekorišten, u orginalnoj ambalaži ili mu na bilo koji drugi način nije umanjena vrijednost. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata i ponovnog slanja robe. Kupac je također dužan priložiti i fiskalni račun kako bi se mogao realizovati povrat.

Ako je Kupcu isporučen proizvod koji nije naručio ili ako proizvod ima oštećenja ili grešku, odnosno materijalne nedostatke, kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda na koju je Prodavač dužan odgovoriti u roku od 15 dana. Reklamacija se obavlja pisanim putem, putem elektronske pošte: info@riznica.ba. Ako je zahtjev za zamjenom proizvoda ili povratom novca opravdan, Prodavač će postupiti u skladu sa zahtjevom Kupca, a trošak ponovnog slanja proizvoda snosit će Prodavač.

Kupac ne može reklamirati proizvod zbog izgleda jer slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati u svim detaljima stvarnom izgledu proizvoda.

Ukoliko oštećenje nije vidljivo izvana, a dio ili cijeli sadržaj paketa je oštećen ili razbijen Kupac je dužan unutar 24 sata od primitka pošiljke obavijestiti Prodavača o reklamaciji putem e-maila info@riznica.ba ili telefonskog broja 033/616-374. Nadalje, Kupac je dužan pružiti dokaze o oštećenju ili neispravnosti proizvoda i to na način da dostavi fotografije pakiranja izvana, fotografije unutarnjeg pakiranja fotografije oštećenog/razbijenog sadržaja paketa, te fotografije ambalaže izvana u koju je paket bio zapakovan. Fotografije je potrebno u roku od 24 sata nakon primitka oštećenog paketa poslati na email adresu info@riznica.ba zajedno s opisom oštećenja i brojem narudžbe.

U slučaju potvrđene reklamacije, Prodavač će snositi troškove povrata proizvoda ili izvršiti ponovno slanje uz dogovor sa Kupcem.

Ova politika ne odnosi se na slučajeve oštećenja ili neispravnosti proizvoda nastalih zbog neprikladnog korištenja ili manipulacije proizvodom od strane Kupca.

Osim toga, Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat proizvoda u slijedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda. U tom slučaju troškove dostave snosi Prodavač.

Kupac ne može reklamirati proizvod zbog izgleda jer slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati u svim detaljima stvarnom izgledu proizvoda.

Za sve upite, reklamacije ili povrate robe, Kupci se mogu obratiti Prodavaču putem telefona 033/616-374 ili e-mail adrese info@riznica.ba.

Prigovori

Sve prigovore Kupac može poslati putem elektronske pošte na e-mail adresu: info@riznica.ba.

Odgovor na prigovor Kupca, Prodavač će dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana prijema prigovora.

Close Korpa
Close Lista želja
Close

Close
Navigacija
Kategorije